Noor and Mohanad

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

Noor and Mohanad

Noor and Mohanad

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تــــــــــــــــــيــــــــــــــــــ h ـــــــــــــــــتـــــــــــــــــو

شارك فى منتدانا واطلب الاشراف على أى قسم تريدة http://dodo.forumclan.com/index.htm تـــحـــيـــاتـــى : الـــــــمــــــديــــــر

المواضيع الأخيرة

» لكل قلب نبضه .>>>>>> ,]ودفعه
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالخميس أبريل 29, 2010 7:01 am من طرف bola_ bola

» ناس بتفكر صح
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالخميس أبريل 29, 2010 6:55 am من طرف bola_ bola

» حادثه بنى سويف وا احبار بنى سويف احداث بنى سويف
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالأربعاء أبريل 28, 2010 2:11 pm من طرف bola_ bola

» عالم .......الحب .........والرومانسيه
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالأربعاء أبريل 28, 2010 12:42 pm من طرف bola_ bola

» بلصوره مليونير يدفع عشرة مليون دولار لتحويل وجه اللى شيطان اعوذ بالله
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 1:51 pm من طرف اسير الاحزان

» نكت جامده ادخل واضح معايا
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالإثنين أبريل 12, 2010 1:44 pm من طرف اسير الاحزان

» اجمل كلمات الحب
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالأحد أبريل 11, 2010 4:39 pm من طرف اسامه حرب

» الـــــــــــــتــــــــــــــــحــــــدى الاقــــــــــــــــوى
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالسبت أبريل 10, 2010 7:54 am من طرف اسامه حرب

» ســـــجـــل احـــــســـــاســـك بــــــكــــلـــمــه
مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Emptyالجمعة أبريل 09, 2010 4:44 pm من طرف بنوته مدلعه

أبريل 2024

الأحدالإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبت
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

اليومية اليومية

2 مشترك

مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده (تيتو)

اسير الاحزان
    اسير الاحزان
    مــــــشــــــرف عــــــام

نــــقــــاطـ : 310

مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Empty مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده (تيتو)

مُساهمة  اسير الاحزان الخميس مارس 25, 2010 1:35 pm

اوك يلا نبدا .... مدير منتدى راح يخطب ... شوفوا عمل ايه ... ؟

كان الموديريتور (المراقب العام لمنتدى نور و مهند ) مرتبط بموعد مع العروس وأهلها ليتقدم إليها ولكنه لم يتم إغلاق المنتدى

لمدة ساعة و هى مدة اللقاء مع الأهل العروسه فجاب اللابتوب معاه وشحنه وكل حاجه ميت فل وعشره

وتابع الردود على الأعضاء فى صفحة الشكاوى وهو فى طريقة للمنزل راكب التاكـسى .... طبعاً كان

بيستخدم خدمه اتصالات الجديده .........

و بمجرد وصوله إلى بيت العروسه سأل ابو العروسه عن فيشة كهرباء لأن الشحن كان قرب على الانتهاء ....

والاب : أهلا بيك يابنى إزيك ....عامل ايه كويس !!

المراقب (وهو مشغول بالكتابه بلوحة مفاتيح اللابتوب ) : أهلا بيك يا عمى أنا يشرفنى إنى أطلب إيد بنتك موافق ولا ايه نظام حضرتك بالظبط ....يعنى ؟!!!!

تبادل كلا من والد العروس ووالدتها وأخيها نظرات الدهشة على الاخ الغريب اللى دخل يطلب ايد البنت ده ....!!!!

الاب ( مستغربا ) : حضرتك بتكلمنى انا ولا بتكلم حد على الإنترنت ده ؟

المراقب (مازال منشغلا بالكتابه فى لوحة المفاتيح ) : لا يا عمى أنا بكلمك إنت هو معقولة أتكلم مع حد غيرك وأنا قدام حضرتك يعنى .... دى حتى تبقى عيبه منى ولا ايه ....!!!

وام العروس : طب يابنى طالما بتكلمنا بصلنا طيب .....

المراقب (ومرفعش عينه ولا ايده من على اللاب توب ) : ليه يا حاجة هو أنا هتكلم بعينى ولا ببقى ؟!!!!

راح اخو العروسه اللى عنده (8 سنوات) من العريس مبهورا بالابتوب وبيقول ......

اخو العروسه : عمو ...عمو ....عمو هو الجهاز دة فيه ألعاب كتير زى الأتارى الى عندى ؟!!

العريس ( ولسه عمال يكتب للاعضاء) : أيوة يا حبيبى وأحلى من الى عندك كمان بمليون مره ..

اخو العروسه : طيب ممكن ألعب شوية عشان خاطرى يا عمو ..... ؟؟

هنا بس رفع العريس عينه من على جهازه لأول مرة وتوقف عن الكتابة وقال في ودن الواد :

العريس : لو خليت أبوك يوافق عليا هلعبك كتير قوي من على اللاب توب ده ....؟؟

طار اخو العروسه وهو مبسووووووووووط و يقول

بابا بابا بابا ... أنا موافق إن عمو يتجوز أختى الكبيرة !!!!!!

ثم إلتفت إلى العريس وهو يقول

ألف مبروك يا عمو... الف مبروووووووووك !

الاب ( بيزعق ) : أمشى ياد من هنا وخش ذاكر مبقاش إلا إنت يا أبو ريالة الى هتوافق ومتوافقشى

راح ممشى الواد وهو بيعيط .........

الاب : إنت يا حبيبى إنت كمان إنت إيه حكايتك ..... عندك مشكله مع البتاعه ده ؟

العريس : حكاية إيه يا عمى أنا معنديش حكايات ولا مشاكل إنت عندك ؟!!!

الوالد (وشه احمر من كتر الزعيق يا عيني ) : إنت جاى تهزر هناااااااااااااااااااااا في بيتى ......؟؟

دخلت الام في وسط الحواااااار كدا ....

ام العروسه : إلا قولى يا حاج هو الجدع دة بيعمل إيه على البتاع الى معاه دة وإزاى بيكلمنا وهو بيحرك إديه

الإثنين على الزراير دى كلها ؟

الاب : والله معرفشى يا فوزيه يظهر والله أعلم إنه بيكتب الكلام الى بيقوله لنا فيطلع من بقه !!!!!!!

ام العروسه : يا ندامتى يا خويااااااااااا !!! معقولة دى يا حاج ؟!!

الاب : طبعا يا فوزيه معقولة ماهو إحنا فى عصر التكنولوبيا !!! إنتى مش شفتى إزاى كان

ملهوف اول ما جيه وكان بيدور على فيشه يشحن البتاعه ده .....لان الشحن بتاع الكلام بتاعه كان هيخلص

ام العروسه : يا خويا الى يعيش ياما يشوف ........ !!!

على كدة يا حاج لو النور قطع هيبقى أخرس ؟!!!!

الاب : ربنا يستر وتيجى على قد الكلام مين عالم إيه الى بيشتغل عنده بالكهربا تانى !!!!!

ام العروسه : طب يا خويا لازم لو وافقت عليه نشترى للبت كرتونة حجارة قلم عشان تبقى عاملة حسابها فى أى وقت!!!

الاب (بيصوووووت ) : هو أنا معقولة أوااااااااااااافق على الآلة دى ليه من قلة الرجالة يعنى ولا ايه

العريس : حضرتك بتكلمنى يا عمى .........

الأب : لأ يا حبيبى أنا بكلم فوزيه مراتى .......

العريس : فوزيه مراتك مين .....؟؟

دخلت العروسه بقى فى هذه اللحظة دى وهى مكـسوفة وبتبص فى الأرض وماسكه العصير للعريس

ولسوء الحظ انها مخدتش بالها من فيشة الكهرباء فإنقلبت على وجهها أرضا وفصلت الفيشه ( يالهوى على ده مقلب لو حصلكم كدا يا بنات .....)

العريس ( بيزعق ) : إيه اللى هببتيه دة إنتى إزاى تفصلى الجهاز كدااااااااااااااااا............. !!

ام العروسه ( بصوت خافت ) : يا حلاوة أهو بيتكلم من غير كهربا أهو يا حاج ......

الاب ( بصوت خافت ) : ماهو كان شحن على الآخر يا فوزيه افهمى بقى ....... وبص للعريس

الاب : إيه يابنى قلة الذوق اللى انت فيه ده إنت بتصرخ فى عروستك وإنت جاى تتقدملها ؟!! دة

بدل ما تساعدها إنها تقوم وتودها بكلمتين بعد ما فيشتك الهباب دى وقعتها ...................؟؟؟

العريس : يعنى أساعدها تقوم ولا ألحق أشغل الجهاز عشان المنتدى ما يتعطلشى.......؟!!

الاب : دة جيل إيه دة ..... جالنا منين الكائن ده !

العروسة : من النت يا بابا من النت ......

الأم : الله يقطع النت والى شغالين فى النت ! يا رب تيجى عاصفة تسومانى على النت والى فيه !!!!!

الأب : ممكن بقى يابنى تقفل المخروب دة وتكلمنا شوية

العريس : خلاص يا عمى المساعد بتاعى جه بدالى دلوقتى ...... هاااااا انا معاكم دلوقتى ..؟

الاب : مساعك ..... هو انا مستحملك علشان يجي المساعد بتاعك كماااااااااااااااان

العريس ( ضاحكا ) : لأ يا عمى أنا اقصد إن المساعد بتاعى أخذ مكانى فى الشغل دلوقتي يعنى أنا دلوقتى

جاهز لأى إستفسار لمدة ربع ساعة بس .....

الأب : لا حول ولا قوة إلا بالله طيب يابنى طالما مش فاضى ليه حددت المعياد دة مش كنت تحدد معاد

تكون متنيل فاضى فيه وتتنيل تجيلناااااااااا .... وتتهبب تطلب ايديها .... ؟؟؟

العريس : يا عمى خير البر عاجله بردووووووووووو

الأب : طيب إحنا لسة متعرفناش بإسمك ولا شغلتك ولا سنك ولا شهادتك ولا حتى مقاس جزمتك ولا

اى حاجه تعرفنا بشخصيه امك .......... !

العريس : أنا اسمى سوبر موديريتور دة الإسم المستعار حاليا !

راحت الام للعريس وقعدت جمبه .......:

الأم :ممكن تشمر إيدك يا عريس الهنا‍ انت ..؟

العريس (وهو يشمر): ليه ياحاجة إنتى هطعمينى !!! أنا إطعمت قبل ما آجى عندكوا

الأب: ليه قالولك عننا إننا عندنا كوليرا ولا حاجه ...... !!!

العريس : لأ يا عمى أصل أنا قاعد ليل نهار فى غرفتى المكيفة الصحية فلما بروح أى داهية تانية لازم أطعّم

الأب ( بصوت منخفض ) : داهية لما تخدك يا شيخ وتريحنا منك !!!

صرخت الأم : يابنى فهمنى إيه ( سوبر زفت ) دى ... هى دى نوع ريحة انت بتحطها ولا ايه ؟؟!!

ضحكت العروسة وهى تقول: لا يا ماما دة النـك نيم بتاعه

الأم : ال إيه يا ضنايا ؟‍!

العروسه : الاسم المستعار يعنى يا ماما ..... فهمتى ؟ .

العريس : خلاص يا جماعة أنا إسمى سعيد وعندى 25 سنة يعنى تأبيدة‍ !!!

معايا شهادات كتيرة لو قلتها لكم كلها يبقى هنقعد يومين فبلاش أحسن

وشغلتى مشرف عام على منتدى اسمو الفقر حشمه .....

بص الأب إلى العريس وملابسه الغير متناسقة وهو يقول

سيماهم على وجوههم فعلااااااا !!!

العروسة ( مبتسمة ) : بجد إنت المراقب بتاع الفقر حشمة دة أنا مشتركة فيه من 5 شهور بس

العريس : ما شاء الله بس إنتى مش ملتزمة بقوانين المنتدى ولابسة كويس وعايشة فى عيشة آخر أبهة اهو!!

العروسة : أنا عملت كدة عشان عارفة إن فيه عريس جاى يخطبنى .... اللى هو انت ...؟

الأب: إنت يابنى عاوزها تلبس إيه هدوم مقطعة ..... انت جاى تشحت هنا ولا تتنيل تخطب ؟؟!!

العريس : لا يا عمى خلاص مش مهم لما أبقى أتجوزها أبقى أقطع لها هدومها‍ !

الأب : ومين قالك إنى وافقت على امك اصلااااااا .؟؟

العروسة : ومتوافقشى على انو ليه يا بابا دة حتى هو أكيد هيخلينى مميزة فى المنتدى ... مش كدة برضه يا موديريتور ( المراقب العام للمنتدى ) ؟؟

العريس : طبعا وهعينك معانا من المشرفين على قسم لوحدك كمان ...........

العروسة ( فرحانه ) : بجد هتعينى مشرفة على قسم لوحدى ...؟؟

العريس : طبعا وهديكى أسهل وأحسن قسم فى المنتدى

العروسة ( فرحانة ) : و هتدينى قسم إيه بقى ؟

العريس: الشكاوى والاقتراحات !!!

العروسة ( زعلانه ) : لا والنبي كله إلا الشكاوى والاقتراحات دى ......

هز العريس كتفه وهو يقول .......

العريس : خلاص نفتح قسم للوفيات وأعينك مشرفة عليه لوحدك بردو .......

الأب: يا ترى خلصتوا الكلام العسول ولا لسة ؟؟

بص العريس فى ساعته وهو يقول : أنا فعلا وقتى قرب ينتهى لأن المساعد بتاعى عنده ميعاد مهم ولازم

انا أدخل مكانه........

الأب: أنا مش موافق على الجوازة دى بالصلاه على النبي كده ....... ؟؟

العروسة : ليه يا بابا دة أنا ......

قطعها ابوها في الحوار وهو بيصوت في وشها : اخرصى يا بت إنتى وروحى ذاكرى لأخوكى اللى جوه

ده .......؟؟؟؟

جريت العروسه وهى بتعيط ..... وبص الاب إلى عريس الغفله وقالوووووووو ....

شوف يابنى انت تبقى تفضى للجواز إبقى تعالى إتجوز بنتى لكن طول ما إنت فى الفقر حشمة دة مالكشى

عرايس عندى..... انت فاهم يا شحات ...؟؟

العريس : خلاص يا عمى براحتك بس إذا كان منتدى الفقر حشمة هو الى مزعلك أنا ممكن أسيبه حالا ...

الأب ( مبسوط): يابنى طيب سيبه هو فعلا الى مزعلنى لو سيبته أنا هسيبلك بنتى بدون أى كلام ... !!

مشلا العريس وجاله في يوم تااااااااانى ....

أنا سيبت الفقر حشمة من إمبارح وإشتركت فى منتدى تانى اسمه اللاجئين ..........

حس الاب بأرتفاع ضغط الدم والسكر راااااااااااااااااااح هوووووووووب وقع من طوله ...جريت البنت وامها عليه وبصوتوااااااااا عليه .......... واخينا التانى قاعد في الصالون بيكمل الكتابه في اللاب توب في المنتدى الجديد بتاعه ده .........

انا كدا فينيتوووووووووووووو

اسير الاحزان
    mohanad
    mohanad
    الــــــــــمــــــــــديــــــــــر
    الــــــــــمــــــــــديــــــــــر

نــــقــــاطـ : 166

مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Empty رد: مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده (تيتو)

مُساهمة  mohanad الجمعة مارس 26, 2010 5:21 am

هههههههههههههههههههههه

حلو اوى يا ابو ندى

كلك زووق يانجم
    اسير الاحزان
    اسير الاحزان

نــــقــــاطـ : 310

مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده    (تيتو) Empty رد: مدير منتدى نور و مهند راح يخطب واحده (تيتو)

مُساهمة  اسير الاحزان السبت مارس 27, 2010 1:07 pm

اسيـــــر الاحزان
    Sad Sad Sad Sad Sad معدش فيه ندى Sad Sad Sad Crying or Very sad

الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين أبريل 29, 2024 5:15 am